miércoles, 29 de marzo de 2017

Res tornarà a ser igual

Era la nit del 23 de juny. Vaig sentir que em deia alguna cosa, però no ho entenia. Parlava d’una manera estranya. Era un idioma que només entenen els que estàn a punt de marxar,  les persones que ja quasi viuen al cel. Jo intentava esbrinar què deia però no era capaç d'entendre-ho. Davant de la meva impotència em va mirar als ulls i em va fer entendre que no havia de preocupar-me, que algun dia sabria que m'estava dient.

Va arribar l'hora de marxar. Ho vaig saber per com m'agafava la mà. Tenia una força que no  era habitual en ell i no em deixava marxar. Havia arribat l'hora de dir adéu a la persona que més estimo en aquest món, el meu confident. De cop la pressió a la mà va afluixar i vaig començar a plorar desconsoladament fins que vaig sentir la veu del meu avi que deia: "és millor mirar el cel que viure allà".

Sergi Piña
PDCS


No hay comentarios:

Publicar un comentario