martes, 27 de octubre de 2015

EL MEU INSTITUT IDEAL

Si pogués escollir, m’agradaria que el meu Institut fos així: 

Per començar, m’agradaria que comencessin a les deu del mati, perquè així tinc temps per dormir més i a la nit podria mirar pel·lícules fins tard.  A més a més, a l’institut no faríem servir llibres, només treballaríem amb ordinadors portàtils i així sempre faria bona lletra. 

Una cosa que no canviaria és que hi hagi nens i nenes junts, perquè és més divertit. El que m’agradaria però, és fer més hores d’educació física, jo en posaria dues cada dia, però només faríem esports (futbol, basquet, hoquei, etc..) i no faríem exàmens escrits. 

M’agradaria que poguéssim utilitzar el mòbil a l’hora del pati i la calculadora als exàmens de mates. També uns cuiners que ens preparessin el menjar que volguéssim. 

Una altra cosa bona que tindríem, seria menys hores de classe i mai tindríem deures. El que si que tindríem seria més colònies, més excursions i més dies d’estiu. Per acabar, tindria una cosa única: una sala de màquines per jugar.


Sergi Pèlach
1rB  ESO 


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario