martes, 19 de mayo de 2015

Bells sentiments

Era un dijous al matí. Un dia especial per a tothom ,Sant Jordi; és el dia d’homenatge al nostre patró. Per a molts és un dia qualsevol però per mi és un dia de records i sentiments.

Ja fa molts anys que a casa meva hi ha un forat que sempre trobo buit, i aquest, és l’absència del meu pare. El meu pare va morir ara fa sis anys, concretament al dia de Sant Jordi. Ell va ser i seguirà sen un referent per a mi.

És per això que cada vint-i-tres d’Abril me’n vaig a l’estanc dels meus padrins a comprar un llibre i una rosa.

Aquell dia no vaig mai a l’institut ja que trobo que seria com una falta de respecte envers al meu pare i el seu entorn ; i aprofito per trobar-me amb tota la família que m’ha ajudat tant en els moments complicats.

Després de trobar-nos amb tots, agafo els meus cosins, la rosa i el llibre de poesia i ens dirigim cap al cementiri on li entreguem al meu pare, el record de tots aquells anys que havíem passat junts, en forma de natura i de poesia...

Roger Duran, 3r d'ESO
2n premi Sant Jordi Santa Coloma de Farners
Categoria E




No hay comentarios:

Publicar un comentario